Yhteystietojen päivitys Loisteen sähkösopimukselle

    Päivitä yhteystietosi ja osallistu arvontaan

     

    Täydennä tietosi, kiitos!

    Ajantasaiset ja oikeat tiedot auttavat meitä palvelemaan sinua paremmin ja varmistavat myös sinulle turvallisen ja sujuvan asioinnin. Täytä tietosi ja paina Lähetä. Vaihtoehtoisesti voit jättää meille yhteydenottopyynnön (rastita vaihtoehto lomakkeelta) tai soittaa asiakaspalveluumme 0800 9 2000 arkisin kello 8-20.

     

    Miksi kysymme? - Taustalla on valtakunnallinen uudistus

    Lähivuosina Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid ja kaikki energia-alan toimijat keskittävät jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään, joka on nimeltään Datahub. Se hoitaa jatkossa tiedonvaihdon sähköverkko- ja  myyntiyhtiöiden välillä silloin, kun asiakkaat muuttavat uusiin osoitteisiin tai vaihtavat sähkön myyjää. Datahub nopeuttaa ja tehostaa toimintaa, mikä on myös asiakkaiden - siis sinunkin etusi.

    Koska Datahubiin tullaan tallentamaan Suomen kaikkien sähkönkäyttöpaikkojen tiedot, asiakkaan tunnistaminen on ensiarvoisen tärkeää. Yksilöivänä tunnuksena on yksityishenkilöillä henkilötunnus ja yrityksillä y-tunnus.

    Koska Loisteella on pitkä historia, saattavat vuosikymmenten kuluessa tehtyjen sopimusten asiakastiedot olla puutteellisia tai vanhentuneita. Esimerkiksi sähköpostiosoitteita ei aina ole kerätty ja puhelinumerot ovat muuttuneet. Myös henkilötunnuksia puuttuu asiakastietojärjestelmästämme paljon. Näin on myös monella muulla energiayhtiöllä ja siksi useat sähköyhtiöt ovat lähestyneet asiakkaitaan kautta maan tietojen päivittämiseksi.

    Tietosuojaselosteessa kerrotaan, miten Loisteen asiakkaiden henkilötietoja käytetään ja kerätään.

     

    Malli: 0401234567
    Täytä, jos sähkönkäyttöpaikan osoite on eri kuin postiosoite
    Jos sähkölasku tulee kahden henkilön nimellä, täytä tähän toisen henkilön tiedot.
    Henkilön 2 henkilötunnus