Vaihdamme asiakastietojärjestelmää loppuvuodesta 2019 ja se tuo muutamia muutoksia. Mikäli käyttöpaikkasi sijaitsee Lapissa muutokset koskevat sinua 1.11. alkaen ja jos käyttöpaikkasi sijaitsee muualla Suomessa muutokset koskevat sinua 1.12. alkaen.
Myynti ja siirto eri laskuille
Olet saattanut saada myynti- ja siirtolaskun samalla laskulla. Vielä lokakuun toteutuneen sähkönkulutuksen laskuttaa paikallinen verkkoyhtiö. Sen jälkeen lasku sähkönkulutuksesta tulee Loiste Sähkönmyynti Oy:ltä.Toivomme, että muutos selkeyttää sähkölaskutusta. Maksamisen helpottamiseksi suosittelemme, että otat käyttöön omaan verkkopankkiisi tulevan e-laskun heti ensimmäisen laskun saatuasi. E-lasku on vaivaton ja nopea tapa hoitaa laskunmaksu.
Muutoksia maksamiseen
Kun saat Loisteen laskun, tarkistathan sitä maksaessasi, että laskun tili- ja viitenumerot tulevat oikein. Näin toimimalla varmistat, että maksu tulee perille.
Jos käytössäsi on e-lasku tai suoramaksu, tarkista alla olevat pankkikohtaiset erot tarvittavissa toimenpiteissä.
- Osuuspankin asiakkailla e-lasku- ja suoramaksusopimukset siirtyvät Loiste Sähkönmyynnille automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä mitään.
- Nordean asiakkaat saavat verkkopankkiin uuden e-laskuehdotuksen, jonka voit helposti hyväksyä. Suoramaksusopimus siirtyy automaattisesti.
- Muiden pankkien asiakkaat saavat e-laskuehdotuksen verkkopankkiin automaattisesti ja suoramaksusopimuksen saa voimaan ottamalla yhteyttä oman pankin asiakaspalveluun.
Nykyiset sopimusehdot
Nykyisten sopimusten ehdot eivät muutu. Mikäli sopimuksesi ehdot ovat esimerkiksi tuotemuutoksen vuoksi muuttuneet olemme lähestyneet sinua kirjeellä. Kaikki sopimusehtomme löytyvät täältä.
Olemme selkeyttäneet tuotevalikoimaamme ja päivittäneet tuotteidemme nimiä. Alla näet vanhat ja uudet tuotenimet.
Vanha nimi |
Uusi nimi |
Lapin Takuu | Loiste Takuu |
Lapin BIO+ | Loiste Puhdas |
Polar Tuntispot | Loiste Spot |
Lapin Varttitakuu | Loiste Vartti |
ETUtakuu, BONUStakuu | ETUpuhdas |
ETUpörssi, BONUSpörssi | ETUpörssi Puhdas |
Nouseeko sähkön hinta?
Muutos ei vaikuta suoraan hintaan, sillä asiakkaiden sopimukset siirtyvät sellaisinaan. Jatkossa, kuten normaalistikin, hintoja ohjaa sähkömarkkinoiden kehitys. Voimme luvata myös toimintamme ja palveluidemme tehokkuuden lisääntymisen.
Uutta asiakaspalvelussa – maksuton numero ja pitkä palveluaika
Marraskuun alusta alkaen Loisteen asiakaspalvelu palvelee sinua arkisin kello 8-20. Voit soittaa numeroon 0800 9 2000, kun asiasi koskee Loisteen sähkönmyyntisopimusta, olet muuttamassa tai haluat lisätietoja laskusta tai sen maksamisesta. Numero on maksuton.
Oma Energia käytössäsi 24/7
Loisteen Oma Energia -palvelua voit käyttää silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Palvelusta löytyvät sähkönmyyntisopimusta koskevat tiedot, laskuarkisto ja sähkönkulutuksen seuranta tunnin tarkkuudella. Voit jättää palvelun kautta meille myös palautetta tai päivittää yhteystietosi. Oma Energia -palvelu löytyy loiste.fi -etusivun oikeasta yläreunasta. Palveluun rekisteröidytään pankkitunnuksilla, jolloin palvelun käyttö on turvallista ja tiedot ovat vain sinun käytössäsi.