Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Usein kysyttyä

Olemme koonneet tähän avuksesi vastauksia kysymyksiin, joita meiltä kysytään eniten. Jos tässä ei ole vastausta juuri sinua askarruttavaan asiaan, jätä meille mielellään palaute ja/tai yhteydenottopyyntö.

Asun omakotitalossa, voinko valita tuotteita tai palveluja kerrostalopaketista?
Voinko yhdistellä tuotteita/palveluja eri paketeista?
Asun rivitalossa, mitä tuotteita/palveluja minä voin valita?
Minulla on jo aurinkopaneelit ja ilmalämpöpumppu, enkä halua, että minuun otetaan yhteyttä niihin liittyen. Mitä teen?
Minulla on jo Loisteen kanssa sähkösopimus, voinko tehdä uuden sopimuksen tätä kautta? 
Olen muuttamassa, onko Loisteen palvelupaketeista minulle apua?
Mistä tiedän, sopiiko valitsemanne tuote juuri minulle?
Mikä on Parempi Arki -palvelu ja miksi se on tehty?
Mitä ”alkaen hinta” tarkoittaa?
Onko minun pakko ostaa kuukausihinnalla?
Mitä tapahtuu, kun painan ”Ota yhteyttä”?
Minulla on mielessäni tuote/palvelu, jonka haluaisin saada Loisteen kautta. Miten tämä voisi onnistua?
Minulla on paljon ideoita, miten voisitte palvelua kehittää. Miten saan teihin parhaiten yhteyttä?

 

 

 

Asun omakotitalossa, voinko valita tuotteita tai palveluja kerrostalopaketista?

Kyllä voit. Voit selata eri paketteja ja valita tuotteita niistä paketeista, jotka ovat sinun tarpeisiisi sopivia.

Voinko yhdistellä tuotteita/palveluja eri paketeista?

Kyllä näin voi tehdä ja se onnistuu tekemällä kaksi eri yhteydenottopyyntöä. Esimerkiksi voit tehdä ensimmäisen yhteydenottopyynnön Älykoti kerrostaloon Kerrostalopaketista ja toisen yhteydenottopyynnön Aurinkosähköstä ja Ilma-vesilämpöpumpusta, jotka löytyvät Omakotitalopaketista.

Asun rivitalossa, mitä tuotteita/palveluja minä voin valita?

Pakettien nimet ovat suuntaa-antavia, eivätkä rajoita valintaa. Voit valita tuotteita niistä paketeista, mitkä sinua kiinnostavat.

Minulla on jo aurinkopaneelit ja ilmalämpöpumppu, enkä halua, että minuun otetaan yhteyttä niihin liittyen. Mitä teen?

Kaikkien tuotteiden vasemmassa reunassa on vihreä valintapainike. Paina sitä, niin esivalinta poistuu ja jättää vain sinua kiinnostavat paketit näytille.

Minulla on jo Loisteen kanssa sähkösopimus, voinko tehdä uuden sopimuksen tätä kautta? 

Jos sinulla on määräaikainen sopimus, voit tehdä uuden sopimuksen kun nykyinen on päättymässä. Jos sinulla on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, esimerkiksi Loiste SPOT, voit vaihtaa sen Loiste Puhdas -sähkösopimukseen lähettämällä meille yhteydenottopyynnön. Vaihtoehtoisesti voit tehdä sopimuksen erikseen laskurin kautta.

Olen muuttamassa, onko Loisteen palvelupaketeista minulle apua?

Muuttaessasi tarvitset monia asioita ja silloin on hyvä hetki pohtia, mitä kaikkea tarvitset uuteen kotiisi. Loisteen palvelupaketeista voi hyvin löytyä sinulle sopivia tuotteita.

Mistä tiedän, sopiiko valitsemanne tuote juuri minulle?

Olemme valinneet luotettavat kumppanit tarjoamaan sinulle palveluja ja juuri oikeat tuotteet on räätälöity yhdessä heidän kanssaan. Kun jätät yhteydenottopyynnön, Loiste tai kumppanimme ottaa sinuun yhteyttä. Silloin vielä varmistamme, että kyseinen tuote/palvelu sopii sinulle. 

Mikä on Parempi Arki -palvelu ja miksi se on tehty?

Vastaamme asiakkaittemme tarpeeseen tarjoamalla asumiseen ja arkeen liittyvien palvelujen hankinnan yhdestä paikasta. Palvelupaketit ovat räätälöityjä ja ne yhdistävät innovatiivisella tavalla energian, arjen turvan ja viihtymisen. Fiksujen ratkaisujen avulla voimme me jokainen tehdä helposti oman elämämme kokoisia ympäristötekoja.

Mitä ”alkaen hinta” tarkoittaa?

Alkaen hinta on esimerkkihinta, joka kertoo paljonko tuote/palvelu voisi maksaa kuukaudessa, jos palvelu ostettaisiin tietyn pituisella rahoitusajalla. Jokaisen tuotteen alla on selitys, miten kyseinen kuukausihinta on laskettu. Erilaiset rahoitusvaihtoehdot käydään Loisteen tai kumppanin kanssa läpi. 

Onko minun pakko ostaa kuukausihinnalla?

Kuukausihinta on esimerkki. Käymme erilaiset rahoitusvaihtoehdot läpi kanssasi, kun otamme sinuun yhteyttä.

Mitä tapahtuu, kun painan ”Ota yhteyttä”?

Loiste tai valitsemamme kumppani ottaa yhteyttä jokaisesta tuotteesta erikseen tarjouksen ja mahdollisen sopimuksen tekemistä varten. Sinuun yhteyttä ottava taho riippuu siitä, mistä tuotteesta olet kiinnostunut. 

Minulla on mielessäni tuote/palvelu, jonka haluaisin saada Loisteen kautta. Miten tämä voisi onnistua?

Parempi Arki -pääsivun alaosassa on palautelomake, johon voit ehdottaa uutta tuotetta tai palvelua. Ehdota rohkeasti, olemme kiitollisia kaikesta palautteesta ja käymme ne kaikki huolellisesti läpi. 

Minulla on paljon ideoita, miten voisitte palvelua kehittää. Miten saan teihin parhaiten yhteyttä?

Mahtavaa! Sivusto on vielä testivaiheessa, mutta olemme jo erittäin innostuneita siitä! Odotamme kovasti palautettasi ja kehitysehdotuksiasi. Otamme palautteen kiitollisena vastaan ja käytämme sen jatkokehittämiseen. Pääsivun alaosassa on palautelomake, johon voit vapaasti kirjoittaa terveisesi. Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä, anna myös sähköpostiosoitteesi. Kiitos jo etukäteen!