perhe muuttamassa

 

 

 

Sähkösopimus uuteen kotiin?

Loisteen sopimus Helposti kaikkialle suomeen

 

Katso Loisteen sähkötarjous
Loiste muuttoilmoitus
     

 

 

Loisteen asiakkaana

Muuttoilmoituksen tekeminen on helppoa

 

Tee muuttoilmoitus tästä

    Muuttamassa

     

    Uusi asunto, uusi sähkösopimus?

    Olit sitten Loisteen vanha asiakas tekemässä muuttoilmoitusta tai etsit uutena asiakkaana sähkösopimusta uuteen kotiin, saat juuri sinulle sopivan sopimuksen meiltä. Huolehdimme vanhan sopimuksesi irtisanomisen ja muut käytännön asiat puolestasi. Muuton yhteydessä sähkösopimuksen vaihtaminen on erittäin helppoa. Suosituin vaihtoehto muuttaessa on ollut määräaikainen sähkösopimus.

    • Ilmoita muutosta asiakaspalveluumme heti, kun tiedät muuttopäivän. Alan yleisen suosituksen mukaisesti vähintään 14 päivää ennen muuttoa. Samalla voit tehdä sopimuksen uuteen kotiisi.
    • Jos muuttoon on alle kolme (3) työpäivää, soita Loisteen Muuttolinjalle numeroon 0800 9 2990 (maksuton). Näin uudessa kodissasi on varmasti sähköt päällä ja vanhan kodin sähkömittari luetaan toivomanasi päivänä loppulaskua varten. Useimmissa verkkoyhtiöissä sähköntoimituksen aloitus seuraavana arkipäivänä tai myöhemmin on maksutonta, mutta pikapyynnöstä verkkoyhtiö voi veloittaa oman palveluhinnastonsa mukaisen maksun.
    • Loiste muuttaa kätevästi mukanasi ja voit jatkaa nykyistä sähkösopimustasi vastaavalla sopimuksella myös uudessa kodissasi. Kun täytät muuttoilmoituksen Loisteen nettisivuilla, niin laita rasti kohtaan ”Hyväksyn, että uuteen käyttöpaikkaan tehdään nykyistä Loisteen sopimustani vastaava sopimus.” Helppoa ja yksinkertaista.

    Tee muuttoilmoitus Loisteelle

     

    Olet jo asiakkaamme. Voit siirtää sähkösopimuksesi helposti uuteen kotiisi tekemällä muuttoilmoituksen nettisivuillamme. Samalla voit jatkaa nykyisen kaltaista sopimusta uudessa kodissasi. Lähetämme vahvistuksen uudesta sopimuksesta ja otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä. Muuttoilmoituksen voit tehdä täällä.

     

     

    Uusi sähkösopimus

    Olet uusi asiakas. Muutitpa mihin päin Suomea tahansa (lukuunottamatta Ahvenanmaata), voit olla Loisteen asiakas. Katso sähkötarjouksemme ja tee sopimus. Muista merkitä laskurissa sopimustilanteeksi “Muutto” ja kalenteriin sähköntoimituksen aloituspäivä. Välitämme verkkoyhtiölle tiedon uuden kodin sähköntarpeesta. Verkkoyhtiö lukee mittarin ja/tai kytkee sähköt päälle sekä lähettää sinulle sopimuksen sähkön siirrosta (verkkopalvelu). 

    Jos muuttoon on alle kolme (3) työpäivää, soita Loisteen Muuttolinjalle.

     
     

    Loisteen muuttolinja:

    Palvelemme numerossa 0800 9 2990 (maksuton) arkisin kello 8-20. Jos sinulla on edellinen sähkölasku tallella, se kannattaa otta esille sopimusta tehdessä. Sähkösopimuksen tekemiseksi tarvitsemme seuraavat tiedot:

    • Nimi, henkilötunnus ja yhteystiedot
    • Asiakasnumero, jos olet asiakkaamme jo ennestään
    • Osoite, johon muutat ja laskutusosoite, jos se on eri
    • Päivämäärä, jolloin tarvitset sähköt asuntoon (muuttopäivä tai esimerkiksi remontin alkamispäivämäärä)
    • Laskutukseen liittyvät valintasi. Kysy vaihtoehtoja soittaessasi.

     

    Kun omakotitalo tai kesämökki vaihtaa omistajaa

    Sähköliittymä on kiinteistön irtainta omaisuutta, joten se ei siirry automaattisesti kiinteistön uudelle omistajalle. Siksi sähköliittymän sisältymisestä kauppaan kannattaa mainita kauppakirjassa.

    Jos kiinteistö sijaitsee Loisteen verkkoalueella, kiinteistön oston jälkeen uuden omistajan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0800 9 2000 sähköliittymän omistus- ja sopimusoikeuden siirtämiseksi.

    Sähköliittymän siirto koskee kaikkien kiinteistöjen, mm. omakotitalojen ja vapaa-ajan asuntojen omistajanvaihdoksia. Kerros- ja rivitalohuoneistoilla ei ole omia sähköliittymiä, vaan liittymä on kiinteistön yhteinen ja taloyhtiön omistama.