Asiakkaiden laskutuksessa muutoksia

sähkömyynti

1.2.2019 on päivä, jolloin keskitämme kaikki sähkön myyntisopimukset Loiste Energialta Oy:ltä Loiste Sähkönmyynti Oy:lle. Asiakkuuden siirto koskee niitä Loiste Energian asiakkaita, joilla on sähkönmyyntisopimus Loiste Energian kanssa. Olemme lähettäneet asiasta joulukuussa 2018 postitse kirjeen kaikille, joita muutos koskee.


Ketä muutos koskee ja kuka lähettää laskun?

Muutos koskee Loiste Energian asiakkaita. Lähetämme toteutuneen sähkönkulutuksen loppulaskun helmikuussa. Laskussa sähkönkäyttö ja perusmaksut tammikuun loppuun saakka. Sen jälkeen sähkön myynnin laskutus tulee Loiste Sähkönmyynniltä.


Miksi saan kaksi laskua?

Jatkossa sähkönmyynti ja -siirto laskutetaan kaikilta erillisillä laskuilla, saat siis kaksi laskua.
Loiste Sähköverkon siirtomaksut laskutetaan entiseen tapaan Loiste Energia Oy:n toimesta ja laskutustiedot säilyvät ennallaan.
Laskut tehdään eri laskutusjärjestelmässä, joten laskutusaika vaihtelee asiakaskohtaisesti.
 

Säilyykö sähkösopimukseni ennallaan?

Nykyinen sähkösopimuksesi ja asiakkuutesi jatkuu normaalisti.
 

Onko sinulla e-lasku tai suoramaksu? Näihin on tulossa muutoksia, lue huolella

Suoramaksut ja e-laskuvaltuutukset Loiste Sähkönmyynnille voi tehdä omassa verkkopankissa 1.3. alkaen. Jos saat kuitenkin paperilaskun, maksa se normaalisti ja tee e-laskutilaus verkkopankissa kyseisen laskun tiedoilla.

Osuuspankin asiakkaat

e-lasku- ja suoramaksusopimukset siirtyvät Loiste Sähkönmyynnille automaattisesti, sinun ei tarvitse tehdä mitään

Nordean asiakkaat

saat automaattisesti uuden e-laskuehdotuksen verkkopankkiisi. Hyväksy ehdotus, jos haluat laskut jatkossakin e-laskuina
suoramaksusopimukset siirtyvät automaattisesti

Aktian asiakkaat

tee uusi e-laskusopimus Loiste Sähkönmyynnille verkkopankissa tai suoramaksusopimus ottamalla yhteyttä Aktian asiakaspalveluun

Muiden pankkien asiakkaat

saat uuden e-laskuehdotuksen verkkopankkiisi automaattisesti. Hyväksy ehdotus,jos haluat laskut jatkossakin e-laskuina.
tee suoramaksusopimus ottamalla yhteyttä pankkisi asiakaspalveluun

Tarvittaessa tavoitat meidät tutusta, maksuttomasta numerosta 0800 9 2000 arkisin klo 8 - 20.