Loiste on Suomen 2. asiakaslähtöisin energiayhtiö

 

Taloustutkimuksen teettämän kyselyn mukaan, Loiste on Suomen 2. asiakaslähtöisin energiayhtiö. Suomen sähkönmyyjät -kysely tehtiin 2015 syys-elokuussa. Kyselyyn osallistui 3693 asiakasta iältään 15-79 vuotiasta kuluttajaa. 

Tutkimuksessa arvioitiin kuutta eri tekijää: luotettavuus, hintataso, asiakaspalvelu, asiakaslähtöisyys, ympäristövastuullisuus, internetsivut/verkkopalvelut. Jälkeemme jäi yli 20 muuta energiayhtiötä Suomessa mm. Helen, Vantaa, Lahti, Vattenfall, Nordic Green Energy. Lisäksi sijoituimme myös asiakaspalvelumme osalta prossisijalle

Loisteen liiketoimintajohtaja Katarina Ylikorkala iloitsee tuloksesta: "Sanomme olevamme palveleva energiayhtiö ja on hieno nähdä että tämä toteutuu myös käytännössä".