Loiste varoittaa virheellistä tietoa antavista sähkön kaupustelijoista

 

Loiste Sähköverkon asiakkaita on kontaktoitu harhaanjohtavalla markkinoinnilla. Tämän vuoden aikana yksittäisille asiakkaille on virheellisesti kerrottu, että Loiste Sähköverkon siirtohinnan laskuttaisi yhteyden ottanut yritys. Asiakkaan uusi sähkönmyyjä on laskuttanut myös siirtohinnan, mistä ei kuitenkaan ole sovittu verkonhaltijan kanssa. Tässä tapauksessa asiakasta on siis laskutettu kahteen kertaan siirtohinnan osalta.

Loiste Sähköverkolla on asiakkaan kanssa aina voimassa oleva verkkopalvelusopimus, jonka mukaan siirtomaksuista laskutetaan suoraan asiakasta. Myös Loiste Energian asiakkaat ovat saaneet puheluita, joissa on kerrottu virheellistä tietoa sähkönmyynnistä. Puhelussa soittaja on antanut ymmärtää, että puhelu tulee Loisteelta ja asiakas on tehnyt tietoon perustuen sopimuksen puhelun aikana. Puhelinmyynnissä kannattaa aina tarkistaa mistä yhtiöstä soitetaan ja epäselvissä tilanteissa oman sopimustilanteensa voi tarkistaa asiakaspalvelustamme.

Maksuton palvelunumeromme on 0800 9 2000 (arkisin klo 8-20).

Loiste

Asiakaspalvelu