Loisteen asiakkaat ovat tyytyväisiä

ParempiArki, sähkömyynti

Lähetimme asiakkaillemme tammikuussa asiakastyytyväisyyskyselyn ja saimme todella paljon vastauksia. Kiitos kaikille vastanneille vielä kerran!

Loisteen asiakaskyselyyn vastasi kaikkiaan 4 329 henkilöä ja saimme asiakastyytyväisyyden yleisarvosanaksi 8,32 (asteikolla 4-10). Arvosana oli noussut vuoden 2019 kyselystä. Silloin tulos oli 8,23.

Erityisen tyytyväisiä asiakkaamme ovat joka vuotiseen tapaan asiakaspalveluumme. Useampi kuin neljä viidestä asiakkaasta asioi Loisteen kanssa mielellään. Eniten asiakkaat arvostavat asiakaspalvelussa toimivien ystävällisyyttä, palveluaikojen riittävyyttä ja palveluhalukkuutta.

Iloitsemme siitä, että ympäristöystävällisyyden ja vastuullisuuden mielikuvat ovat lähteneet nousuun. Ilmastonmuutos ja hiilineutraalius ovat selvästi olleet kiinnostavia avauksia.

Hyvää palautetta saivat myös asiakasedut, joiden arvosana nousi jonkin verran viime vuodesta. Erillisinä mainintoina ”Olen ollut tyytyväinen loisteeseen ja sähköpostitiedotteessa tulleet ylim.edut ovat olleet mukava lisä” ja ”Ei valittamista ja asiakasedut (jalkapallo-otteluliput yms.) erittäin mukavia.”