Muutoksia laskutuksessa: uusi tilinumero ja uusi laskutuksen puhelinnumero

loistelampo, sähkömyynti

Yhteistyökumppanimme Ropo Capital Oy hoitaa jatkossa laskujen maksamiseen liittyvän asiakaspalvelun ja samassa yhteydessä laskun saajan tilinumero muuttuu.

Muutosvaiheessa palvelemme laskuihin liittyvissä asioissa seuraavasti:

     

Laskun päiväys ennen 14.3.

    

Laskun päiväys 15.3. tai sen jälkeen

Loisteen sähkölasku   0800 9 2111 ja chat   09 4246 1355 ja ropo-online.fi
Loiste Lämmön kaukolämpölasku   0800 9 2700 ja chat   09 4246 1356 ja ropo-online.fi
Otanmäen Lämmön kaukolämpölasku   0800 9 2700 ja chat   09 4246 1356 ja ropo-online.fi


Otathan muutoksen huomioon, jos haluat siirtää laskun eräpäivää, selvittää laskutilannettasi tai kysyä muuta maksamiseen liittyvää asiaa. ​​Katso aina sen laskun tietoja, josta haluat kysyä tai jonka haluat maksaa.

Laskuilla lähettäjä ei muutu, mutta pankkitilinumeromme vaihtuu 15.3. jälkeen päivätyillä laskuilla. Olethan tarkkana, jos sinulle tulee paperi- tai sähköpostilasku. ​Suurin osa laskuista, joissa on uusi tilinumero, lähetetään huhtikuun alussa.

- Käytä maksaessasi aina kyseisen laskun tilinumeroa ja viitenumeroa. Vain siten varmistat, että maksu tulee perille. Helpoiten se onnistuu käyttämällä laskun viivakoodia.

Suosittelemme, että valitset helpon ja vaivattoman e-laskun verkkopankissasi samalla, kun maksat laskua. Helpoiten saat e-laskun käyttöösi chat-asiakaspalvelumme kautta. ​E-lasku tulee suoraan omaan verkkopankkiisi hyväksyttäväksi eikä laskun tietoja tarvitse itse näppäillä. 

- E-lasku-, suoramaksu- ja verkkolaskuasiakkaiden maksut ohjautuvat automaattisesti oikein muutoksen jälkeenkin.   ​

Muissa asioissa kuten sähkösopimuksiin ja -tarjouksiin sekä muuttoilmoituksiin liittyvissä asioissa Loiste palvelee numerossa 0800 9 2000 kuten ennenkin. ​

Omat laskut, sopimukset ja sähkönkulutustiedot voit tarkistaa helposti Loisteen uudistetusta Oma Energia -palvelusta osoitteessa omaenergia.loiste.fi